Big cold…
The big cold of this moment reminds me the two Beijing’s icy winters!
With the snow it is not easy to go to work… Often I wait long time on the railway’s platform because snow and cold cause many delays.
Here some Saint Quentin en Yvelines' snowy photos.
Grand froid …
Le grand froid de ce moment me rappelle les deux hivers glacials de Pékin !
Avec la neige ce n’est pas toujours facile d’aller au travail… Les attentes sur le quai du RER sont parfois très longues… La neige, le froid ne facilitent pas les transports…
Quelques photos enneigées de Saint Quentin en Yvelines.